چگونه مبل خوب بخریم؟

اگر آرامش برایتان مهم است بهتر است در مورد انتخاب و خرید مبل قدری وسواس بخرج دهید تا فضایی کاملا ایده آل و آرامبخش برای شما در خانه فراهم شود.

شما برای خرید مبل انتخاب های بسیاری دارید و قطعا طراحان و ایده پردازان و همچنین تولید کنندگان مبل ، حجم انبوهی از این کالا را در معرض دید شما قرار می دهند. همواره این نکته را در نظر داشته باشید که با علم و آگاهی و شناخت کامل برای خرید مبل اقدام کنید ، چه بسا که زیبایی ظاهری اولین و بارزترین نکته ایی است که توجه شما را بخود جلب می کند، اما گام اول اندازه گیری دقیق مکان و محل قرارگیری مبل در فضای منزل است. بنابراین نخستین توصیه ، انتخاب مبلی است که از نظر مقیاس با فضای مورد نظر متناسب باشد . وقتی اندازه دقیق داشته باشید ، بدون ریسک و باخیال راحت امکان تغییر چیدمان مبلها در آینده نیز برایتان امکان پذیر است.

گام بعدی کاربرد در فضای مورد نظر است،بطور مثال در فضایی مانند یک نشیمن باریک و راهرو مانند ،مسلما نمی توان از یک دست مبل بزرگ استفاده کرد و بهترین انتخاب برای شما یک مبل راحتی باریک و نیمکت مانند با طراحی ساده و اسپرت است، همچنین اگر فضای خانه تان کوچک است مبل هایی با طرحهای مدرن و پارچه ای ساده گزینه مناسبی بنظر می رسد، مسلما یک دست مبل استیل (سلطنتی) با تاج های بلند و منبت پر نقش و نگار در یک خانه کوچک ، فضا را دچار خفگی می کند.

بنابراین توجه اشته باشید مبلی که خریداری می کنید برای کدام قسمت از منزل می باشد ، آیا سالن پذیرایی مدنظر است یا اتاق نشیمن یا حتی اتاق مطالعه و کتابخانه….

غالبا برای داشتن یک فضای پذیرایی چشمگیر و دکوراسیونی باشکوه بسراغ مبلهای استیل( سلطنتی) می روید.اکثر خانواده های ایرانی به دلیل ریشه های فرهنگی و تمایلات سنتی ، رغبت بیشتری به مبل استیل( سلطنتی ) دارند . در مبلمان استیل استفاده از نقش های اسلیمی و گل های بهم پیچیده و طرحهای ظریف ایجاد شده در منبت، که برگرفته از هنر اصیل ایرانی است، چشمگیر می باشد و حظ بصری خاصی را برای هر ببینده ای ایجاد می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *